Fracht-anbieten

Jak skutecznie zaoferować ładunek?

Główna zasada jest jedna: im więcej informacji podasz w ofercie frachtu, tym lepiej. Twoja oferta zostanie szybciej znaleziona przez odpowiednich zleceniobiorców, a Ty unikniesz dodatkowych zapytań i zbędnej komunikacji. O czym warto pamiętać? Wskazówki poniżej.

1. Oprócz obowiązkowych pól wypełnij również:

  • Daty (najlepiej łącznie z godzinami)
  • Rodzaj towaru
  • Termin płatności

2. Korzystaj z uproszczonej formy kontaktu:

Abyś mógł zredukować wysiłek i czas poświęcony na szukanie zleceniobiorcy, w Twojej ofercie ładunku automatycznie została zaznaczona funkcja „Otrzymuj propozycje cenowe”. Umożliwia to usługodawcom składanie ofert cenowych do konkretnego frachtu bezpośrednio na giełdzie transportowej. Dzięki temu unikasz czasochłonnych rozmów telefonicznych i wymiany e-maili oraz zyskujesz czytelne zestawienie wszystkich zaproponowanych stawek.

O co jeszcze warto zadbać?

3. Ubezpiecz ładunek!

W zależności od rodzaju towarów zasadne może być ubezpieczenie frachtu za pośrednictwem naszego partnera SCHUNCK GROUP. Po opublikowaniu ładunku kliknij ''Ubezpiecz towar''. Ubezpieczeniem możesz objąć nawet pojedynczy ładunek, bez konieczności zawierania długoterminowych polis.

4. Zmieniły się szczegóły oferty? Nie zapomnij jej zaktualizować!

Jeśli chcesz edytować wystawioną już ofertę frachtu, możesz to zrobić za pomocą symbolu ołówka. Zmiany zapiszesz, klikając przycisk „Opublikuj ponownie” lub odrzucisz poprzez „x”.

 

Fracht-suche

Jak szybko znaleźć dopasowany ładunek?

Strategie poszukiwania frachtów są różne, tak jak różne są potrzeby naszych Użytkowników. Mają jednak pewien wspólny mianownik: aby uzyskać optymalne wyniki wyszukiwania, musisz zastosować odpowiednie filtry.

Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić: 

  1. Określ różne parametry pojazdu. Nie skupiaj się wyłącznie na rodzaju nadwozia. 
  2. Szukając po obszarze, zmniejszaj lub zwiększaj promień wyszukiwania, by uzyskać optymalny rezultat.
  3. Korzystaj z zaawansowanych filtrów, by zawęzić listę wyników. Np. za pomocą filtra „Nie może zawierać” możesz ukryć oferty frachtu, których wymagań nie spełniasz (przykładowo: wymiana sprzętu załadunkowego, transport odpadów, certyfikat GMP itp.).

Dodatkowa wskazówka: możesz uruchomić wiele wyszukiwań jednocześnie!

Poszukujesz frachtów na różnych relacjach lub chcesz być powiadamiany o nowych ofertach spełniających określone kryteria?

Skorzystaj z funkcji wyszukiwania przyciskiem ,,Nowe wyszukiwanie''. Otworzy się nowa zakładka przeglądarki, w której możesz przeprowadzić nowe wyszukiwanie lub aktywować powiadomienia o nowych ofertach.

Często korzystasz z podobnych parametrów wyszukiwania?

W takim razie skorzystaj z szablonów szybkiego wyszukiwania:

1.    Zdefiniuj filtr wyszukiwania (np. z: Berlin, do: Warszawa, zabudowa: plandeka)
2.    Kliknij niebieską ikonę z plusem w lewym górnym rogu. Twoje wyszukiwanie zostanie zapisane jako szybki filtr (szablon).

Zobacz, jak działają szablony szybkiego wyszukiwania: 

Kontaktaufnahme (1)

Jak mogę się kontaktować z partnerami biznesowymi?

Znalazłeś interesującą ofertę frachtu i chcesz porozmawiać o stawce?

  1. W prawym dolnym rogu szczegółów oferty kliknij niebieskie pole „Złóż propozycję cenową”.
  2. Zaproponuj swoją stawkę. Nie musisz już dzwonić ani wysyłać e-maili!
  3. Zleceniodawca widzi wszystkie propozycje złożone do swojej oferty ładunku w przejrzystym zestawieniu. Ty również możesz sprawdzić wszystkie propozycje cenowe z Twojej firmy.

Znalazłeś potencjalnego partnera biznesowego, ale masz pytania o szczegóły oferty?

Możesz kontaktować się z klientem na wszystkie sposoby, które wskazał on w ofercie frachtu. Jeśli chcesz wyjaśnić wątpliwości przez e-mail,  bezpośrednio w ofercie ładunku kliknij małą kopertę w prawym górnym rogu.

UWAGA! Aby móc korzystać z tej funkcji, musisz skonfigurować swoją pocztę e-mail. Podpowiadamy, jak to zrobić:

  1. W systemie Windows wejdź w Ustawienia -> Aplikacje -> Aplikacje Domyślne.

  2. W sekcji "poczta e-mail" powinien widnieć Twój program pocztowy. Jeżeli tak nie jest, kliknij w "wybierz aplikację", by wyświetlić listę programów zainstalowanych na komputerze - a następnie wybierz właściwą opcję. 

  3. Gotowe! Od teraz możesz automatycznie wysyłać e-maile bezpośrednio z oferty frachtu w dowolnym momencie.
Laderaum-anbieten

Jak (i dlaczego warto!) wystawiać oferty swoich pojazdów?

Twój pojazd jest pusty lub masz jeszcze miejsce na doładunek? Wystaw na Giełdzie Transportowej TIMOCOM swoją przestrzeń ładunkową i zoptymalizuj wykorzystanie floty!

Im więcej szczegółów wprowadzisz w ofercie pojazdu, tym lepiej. Zwiększa to szanse, że zostaniesz znaleziony w wyszukiwarce wolnych przestrzeni ładunkowych. Określ więc, kiedy będziesz gotowy do załadunku, podaj miejsca początkowe i docelowe oraz typ nadwozia i charakterystykę Twojego auta.

Wskazówka 1: zapisz ofertę przestrzeni ładunkowej jako szablon! Dzięki temu następnym razem zaoszczędzisz dużo czasu i będziesz mógł zaoferować swój pojazd na Giełdzie za pomocą zaledwie kilku kliknięć!

Wskazówka 2: Po opublikowaniu przestrzeni ładunkowej możesz od razu wyświetlić pasujące oferty frachtów! W tym celu wejdź w swoją ofertę i kliknij w link w lewym dolnym rogu.


Laderaum-suchen

Jak szybko i łatwo znaleźć ofertę transportu?

Aby uzyskać najlepsze możliwe wyniki wyszukiwania, użyj indywidualnych kryteriów filtrowania. Oto kilka wskazówek:

  1. Określ różne parametry pojazdu. Nie skupiaj się wyłącznie na rodzaju nadwozia. 
  2. Szukając po obszarze, zmniejszaj lub zwiększaj promień wyszukiwania, by uzyskać optymalny rezultat.

Dodatkowa wskazówka: korzystaj z multiwyszukiwania i przeprowadzaj wiele wyszukiwań jednocześnie!

Poszukujesz transportu na różnych relacjach lub chcesz być powiadamiany o nowych ofertach spełniających określone kryteria?

Skorzystaj z funkcji wyszukiwania przyciskiem ,,Nowe wyszukiwanie''. Otworzy się nowa zakładka przeglądarki, w której możesz przeprowadzić nowe wyszukiwanie lub aktywować powiadomienia o nowych ofertach.

Często korzystasz z podobnych parametrów wyszukiwania?

W takim razie skorzystaj z szablonów szybkiego wyszukiwania:

1.    Zdefiniuj filtr wyszukiwania (np. z: Berlin, do: Warszawa, zabudowa: plandeka)
2.    Kliknij niebieską ikonę z plusem w lewym górnym rogu. Twoje wyszukiwanie zostanie zapisane jako szybki filtr (szablon).

Zobacz, jak działają szablony szybkiego wyszukiwania: 


Informacje w ofercie frachtu TIMOCOM Marketplace (1)

Dos and don'ts – dobre praktyki w ofertach na Giełdzie Transportowej

Ogólna zasada mówi, że im więcej szczegółów podasz w swojej ofercie, tym mniej pytań będzie miał potencjalny odbiorca. Mogą Ci w tym pomóc pola otwarte, przeznaczone na rodzaj towaru i uwagi zewnętrzne. Istnieje jednak grupa informacji, których nie należy tam zamieszczać. Ich listę znajdziesz poniżej.

Do czego służy pole „Rodzaj towaru”?

Jest to pole obowiązkowe, w którym należy podać kluczowe informacje dotyczące typu ładunku – np. wymiary, ilość sztuk, liczbę środków ładunkowych, klasę ADR, informacje o możliwości piętrowania itp.

Do czego służy pole „Uwagi zewnętrzne”?

Pole to przeznaczone jest do dodawania bardzo specyficznych informacji, których nie ma do wyboru na naszych listach, a które charakteryzują pojazd oferowany bądź niezbędny do przewiezienia danego ładunku (np. specjalistyczne elementy wyposażenia).

Jakich informacji nie należy umieszczać w polach „Rodzaj towaru” i „Uwagi zewnętrzne”?

  • Danych kontaktowych

Aby udostępnić potencjalnym kontrahentom preferowane dane kontaktowe, zaktualizuj je w swoim profilu użytkownika. W tym celu kliknij w symbol koła zębatego w prawym górnym rogu TIMOCOM Marketplace, a dalej w zakładkę „Dane osobowe” w sekcji „Moje dane”. Wystawiając nową ofertę ładunku lub pojazdu, wystarczy odhaczyć preferowane opcje w sekcji „Dane kontaktowe”. Podczas przeglądania ofert klient będzie miał dostęp właśnie do tych danych.

Można również dodać jako osoby kontaktowe pracowników firmy, którzy nie są stałymi użytkownikami TIMOCOM Marketplace. Aby tego dokonać, kliknij w symbol koła zębatego w prawym górnym rogu, a następnie w zakładkę „Zarządzanie osobami” w sekcji „Moja firma”. W kolejnym kroku wybierz opcję „Dodaj osobę kontaktową”. Wystawiając ofertę, wybierz tę osobę z listy w zakładce „Dane kontaktowe”.

  • Ofert stałych zleceń

Giełda Transportowa służy do wystawiania ofert na rynku spot. Kontrahentów do długotrwałej współpracy możesz wygodnie szukać, korzystając z zakładki (kafelka) „Przetargi” – zarówno ogłaszając przetarg, jak i przystępując do istniejącego.

  • Informacji o wykluczeniu konkretnych krajów lub firm

Takie komentarze są niedozwolone i niezgodne z polityką TIMOCOM, kładącą duży nacisk na równość wszystkich Klientów i Użytkowników. 

Jeżeli jednak nie życzysz sobie współpracować z jakimś konkretnym podmiotem, istnieje możliwość dodania go do swojej „Indywidualnej listy wykluczeń”. Po zastosowaniu tego rozwiązania oferty wystawione przez daną firmę nie będą widoczne w Twoich wynikach. 

Przy poszukiwaniu ofert frachtów lub pojazdów należy zaznaczyć opcję „Zastosuj listę wykluczeń.” Ważne: lista wykluczeń jest unikalna dla Użytkownika – co oznacza, że utworzona przez Ciebie lista nie będzie widoczna dla innych Użytkowników z Twojej firmy.

 

Do góry