Propozycje Cenowe w TIMOCOM Marketplace – oferowanie i przyjmowanie ofert za pomocą jednego kliknięcia
Kontakt z kontrahentem bez telefonów, e-maili i tłumaczenia z języka obcego
Jeśli jesteś załadowcą, organizujesz lub zlecasz transport, z pewnością wiesz, ile trwa poszukiwanie odpowiedniej firmy transportowej, następnie kontakt, negocjacje ceny, a w przypadku przewozów międzynarodowych – tłumaczenia z języka obcego. Ten sam problem mają przewoźnicy i spedytorzy, którzy poszukując ofert ładunków muszą wykonać wiele kroków, aby sfinalizować umowę z załadowcą. W TIMOCOM Marketplace wszystkie wyżej wymienione działania można skrócić do jednego kliknięcia, dzięki funkcji Propozycje Cenowe.
Spis treści:
- Propozycje Cenowe – co to jest i jakie korzyści oferuje załadowcom, przewoźnikom i spedytorom?
- Poradnik dla załadowcy – jak zgłosić chęć otrzymywania propozycji cenowych?
- Poradnik dla przewoźnika i spedytora – jak oferować propozycje cenowe?
Czym są Propozycje Cenowe i jakie dają korzyści?
Propozycje Cenowe to jedna z funkcji dostępnych w TIMOCOM Marketplace, której celem jest usprawnienie procesów związanych z wystawianiem i pozyskiwaniem ofert transportowych. Dzięki opcji „Otrzymuj propozycje cenowe” zleceniodawca daje znać zleceniobiorcom, że jest otwarty na negocjacje. Otrzymując propozycje w formie wygodnej listy może wybrać najbardziej korzystną dla siebie ofertę za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki temu nie ma potrzeby wykonywania telefonów i pisania e-maili oraz, co najważniejsze, tłumaczenia wiadomości z języka ojczystego na obcy.
Korzyści, jakie oferuje funkcja Propozycje Cenowe:
- oszczędność czasu przy oferowaniu i wyszukiwaniu ofert,
- usprawnienie i automatyzacja procesów,
- możliwość negocjacji stawek,
- skrócenie kontaktu do minimum,
- zniesienie bariery językowej,
- dostępność dla Klientów TIMOCOM Marketplace bez dodatkowych kosztów.
Jestem załadowcą – jak mogę otrzymać Propozycję Cenową?
Propozycje Cenowe to opcja, którą każdy zleceniodawca może ustawić samodzielnie. Wystarczy odznaczyć ją w sekcji Frachty na Giełdzie Transportowej w TIMOCOM Marketplace.
Sprawdź, jak ustawić Propozycje Cenowe to krok po kroku:
- Wejdź w sekcję Frachty.
- Kliknij w Wystaw Fracht.
- Uzupełnij relację i datę.
- W sekcji Cena frachtu pojawi się opcja „Otrzymuj propozycje cenowe” – przesuń suwakiem na „Tak”.
- Po opublikowaniu ładunek jest widoczny wraz z opcją Propozycji Cenowych.
Ważne: Po ustawieniu Propozycji Cenowych opcja będzie aktywowana domyślnie dla każdej kolejnej oferty umieszczanej przez Ciebie na Giełdzie Transportowej TIMOCOM.
Wskazówka: Jeśli chcesz zasugerować zleceniobiorcy, że wolisz kontaktować się wyłącznie poprzez Propozycje Cenowe, możesz usunąć adres e-mail, numer telefonu i pozostałe informacje w sekcji Dane kontaktowe.
Jestem przewoźnikiem – jak mogę przesłać propozycję cenową?
Dużą korzyścią dla przewoźników i spedytorów, którzy chcą przedstawić załadowcy swoją propozycję cenową jest możliwość negocjacji ceny w zautomatyzowany sposób, bez potrzeby kontaktu bezpośredniego.
Jak złożyć propozycję cenową?
- Zacznij od zakładki Znajdź Fracht.
- Z listy dostępnych ładunków wybierz te, które mają włączoną możliwość złożenia propozycji cenowej.
- Określ stawkę w polu „Twoja propozycja cenowa” i termin ważności.
- Dodaj ewentualne uwagi.
- Prześlij propozycję cenową.
- Czekaj na decyzję zleceniodawcy, któremu propozycja wyświetli się w polu Wystaw fracht.
Wskazówka: Zleceniobiorca składający propozycję cenową ma dodatkową możliwość udostepnienia informacji o swojej firmie – m.in. certyfikaty ISO, wysokość emisji spalin danej ciężarówki i ocenę dodaną poprzez System Ocen.
Ważne: Oprócz samej propozycji cenowej zleceniodawca widzi ocenę firmy, co może ułatwić mu podjęcie decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu oferty. Dodatkowo, otrzymuje propozycję na adres e-mailowy. Wiadomość e-mail o akceptacji lub odrzuceniu propozycji cenowej otrzymuje również przewoźnik, który ją złożył.
Jeśli masz wątpliwości, jak włączyć możliwość oferowania Propozycji Cenowych oraz jak je składać jako przewoźnik lub spedytor – obejrzyj nasz tutorial.
Patrycja Hamielec
Content Specialist