Pytania i odpowiedzi dotyczące Messengera

Messenger to narzędzie służące do komunikacji w TIMOCOM Road Freight Marketplace, zintegrowane bezpośrednio z Giełdą Transportową. Umożliwia on szybką, bezpieczną i efektywną komunikację pomiędzy stronami publikującymi oferty a potencjalnymi zleceniobiorcami, bezpośrednio w kontekście danej oferty. Dzięki korzystaniu z Messengera możesz zredukować czas oczekiwania i jednocześnie zwiększyć efektywność Twoich procesów biznesowych. 

Messenger chroni wszystkie wiadomości i dane zgodnie ze standardami bezpieczeństwa TIMOCOM Marketplace, a tym samym wspiera poufność. Dzięki integracji w Marketplace zyskujesz kontrolę nad tym, kto może zajrzeć do konwersacji i możesz być pewien, że Twój rozmówca ma zarejestrowane konto w TIMOCOM.  

Ponadto korzystanie z Messengera to nie tylko zwiększone bezpieczeństwo, ale także ułatwienie Twojej komunikacji. Jest ona tak samo wiążąca jak wiadomości e-mail, co sprzyja budowaniu profesjonalnych relacji biznesowych.  

Messenger jest domyślnie ustawiony jako preferowany kanał komunikacji w obszarze wystawiania ofert frachtów i przestrzeni ładunkowej. Jeśli nie wyłączysz tego ustawienia, Messenger będzie wyświetlany osobom poszukującym ofert jako jedyna opcja komunikacji pisemnej. Oznacza to, że nie musisz pilnować żadnych innych kanałów komunikacji i możesz całkowicie skupić się na swojej pracy. 

3. Item Picture - AG create offer

Osoby wystawiające oferty podczas ich wprowadzania określają preferowany kanał komunikacji. Wybór ten będzie widoczny w prawym górnym rogu pod opcjami kontaktu w danej ofercie. Jeśli pojawi się tam dymek czatu, oznacza to, że osoba składająca ofertę preferuje kontakt za pośrednictwem Messengera. 

4. Item Picture - Chat initiation

W obecnej wersji Messengera Użytkownik jest informowany o nowych wiadomościach za pomocą powiadomień przeglądarki z sygnałem dźwiękowym. W Road Freight Marketplace miga ikona czatu, gdy tylko w skrzynce odbiorczej pojawi się nowa nieprzeczytana wiadomość. Przyszłe aktualizacje wprowadzą również opcję powiadomień e-mail, aby jeszcze bardziej zwiększyć widoczność i przejrzystość nowych wiadomości przychodzących. 

5. Item Picture - Startpage kl1

Nadal możesz pisać wiadomości na czacie, nawet jeżeli oferty zostały już usunięte, ponieważ często pojawiają się pytania lub potrzeba uzyskania informacji po złożeniu zlecenia transportowego. Wszystkie czaty są przechowywane przez co najmniej 12 miesięcy, dzięki czemu można uzyskać dostęp do wszystkich istotnych informacji i dokumentów w późniejszym terminie. 

Tak, korzystanie z Messengera jest bezpłatne dla wszystkich klientów TIMOCOM. 

Messenger oferuje obecnie: 

 

  • wymianę wiadomości w czasie rzeczywistym poprzez okno czatu: wszystkie wiadomości do oferty są dostępne w kolejności chronologicznej. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation

     

  • funkcję powiadomień: o nowych wiadomościach będziesz informowany bezpośrednio w Road Freight Marketplace poprzez mrugającą ikonę czatu. 

    5. Item Picture - Startpage kl1

  • powiadomienia pop-up: o otrzymaniu nowej wiadomości będziesz informowany poprzez wyskakujące okno pop-up przeglądarki wraz z sygnałem dźwiękowym. 

  • wysyłanie i pobieranie dokumentów: możesz udostępniać istotne dokumenty jako pliki PDF/JPG/PNG lub Word/ Excel o maksymalnym rozmiarze do 5 MB bezpośrednio w oknie czatu. 

    8. Item Picture (b) - Upload documents

     

  • centrum wiadomości: wszystkie swoje konwersacje znajdziesz w jednym miejscu.  

    8. Item Picture (c) - Messenger chat

  • indykator pisania: widzisz, czy Twój rozmówca właśnie odpowiada na Twoją wiadomość. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator

  • przeczytane wiadomości: wiadomości, które przeczytałeś zostaną odpowiednio oznaczone. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status

  • emojis: korzystaj z emojis, aby spersonalizować swoje wiadomości. 

    8. Item Picture (f) - messenger emoji

Inne opcje będą dostępne wkrótce. Wciąż pracujemy nad rozbudową Messengera.  

W nadchodzących miesiącach planujemy: 

  • tłumaczenie wiadomości: automatyczne tłumaczenia we wszystkich językach Marketplace, by zredukować bariery językowe i ułatwić międzynarodową komunikację. 

  • powiadomienia e-mail: jeśli przeoczysz wiadomość na czacie, otrzymasz e-mail, by móc szybko zareagować. 

  • wyszukiwanie i filtrowanie: łatwe wyszukiwanie i filtrowanie w czatach, w celu szybkiego odnalezienia określonej wiadomości lub konwersacji. 

 

Cały czas pracujemy nad rozwojem Messengera. Będziemy na bieżąco informować o kolejnych krokach. 

 

Tak, Messenger jest w pełni zintegrowany z mobilną wersją Road Freight Marketplace, dzięki czemu można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1

Twoje zdanie jest dla nas ważne! Jeśli masz uwagi lub chcesz się podzielić spostrzeżeniami, skorzystaj z naszej ankiety dotyczącej feedbacku. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie, które pozwolą nam jeszcze lepiej dopasować nasz komunikator do Twoich potrzeb. 

11. Item Picture - feedback 1

Tutaj możesz zobaczyć instrukcję dotyczącą Messengera krok po kroku.

Potrzebujesz pomocy lub masz pytania? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. 

Do góry