W związku z aktualną sytuacją firma TIMOCOM otwiera szerszy dostęp do najważniejszej europejskiej giełdy transportowo-magazynowej
TIMOCOM dba o bezpieczeństwo łańcuchów dostaw. Klienci mogą od teraz zarządzać logistyką w trybie home office
Erkrath, 20.03.2020 – TIMOCOM, przedsiębiorstwo FreightTech prowadzące najważniejszą europejską giełdę transportową, w sytuacji obecnego kryzysu poszerza możliwości dostępu do swego systemu logistycznego. „W aktualnym stanie wyjątkowym chcemy dołożyć swoją cegiełkę, by zapewnić zaopatrzenia ludności i bezpieczeństwo łańcuchów dostaw” – mówi Tim Thiermann, członek zarządu firmy TIMOCOM.
- Ograniczenia licencji do adresów IP zniesione do odwołania
- Już ponad 5000 klientów przełączyło się w tryb home office
- Sposób na deficyty dostaw: dostęp do nawet 750.000 ofert frachtów i przestrzeni ładunkowych z całej Europy dziennie
Erkrath, 20.03.2020 – TIMOCOM, przedsiębiorstwo FreightTech prowadzące najważniejszą europejską giełdę transportową, w sytuacji obecnego kryzysu poszerza możliwości dostępu do swego systemu logistycznego. „W aktualnym stanie wyjątkowym chcemy dołożyć swoją cegiełkę, by zapewnić zaopatrzenia ludności i bezpieczeństwo łańcuchów dostaw” – mówi Tim Thiermann, członek zarządu firmy TIMOCOM.
Dzięki temu natychmiast po zniesieniu ograniczenia licencji do jednego adresu IP oraz po autoryzacji klienci mogą zarządzać swoimi procesami transportowymi i logistycznymi z każdej lokalizacji, także z domowego biura. Dodatkowo firma TIMOCOM otwiera swą sieć złożoną z ponad 43.000 przedsiębiorstw dla wszystkich, którzy w obecnej sytuacji krytycznie potrzebują stabilnej sieci partnerów z zakresu transportu i logistyki, by zapewnić swoim klientom nieprzerwane dostawy pilnie potrzebnych towarów.
Zabezpieczenie łańcucha dostaw – szybko i bez biurokracji
„Również w tym zakresie pomagamy szybko i bez zbędnej biurokracji” – zapewnia Thiermann. Przedsiębiorstwom, które teraz zarejestrują się w Systemie firmy TIMOCOM, dajemy możliwość przedłużenia niezobowiązującego okresu testowego. Istniejąca sieć klientów może być nieocenioną pomocą szczególnie w przypadku doraźnych opóźnień dostaw lub pilnego zapotrzebowania na powierzchnię magazynową.
System firmy TIMOCOM przyjmuje i przetwarza codziennie do 750.000 ofert frachtów i przestrzeni ładunkowych z całej Europy. Ponadto na giełdzie magazynowej jest dostępnych ponad 7000 powierzchni logistycznych i magazynowych. „Jako dostawca usług IT dla branży logistycznej już od ponad 20 lat jesteśmy blisko wydarzeń. My także widzimy, z jakimi wyzwaniami mierzą się teraz nasi klienci” – mówi Thiermann – „Obecnie potrzebne są nieskomplikowane i wdrażane bezpośrednio rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo logistyki zaopatrzenia”.
Zapotrzebowanie na usługi logistyczne w całej Europie jest w tej chwili ogromne. Jednocześnie wiele przedsiębiorstw musiało się przestawić na pracę w trybie home office. Thiermann: „Od razu wiedzieliśmy, że chcemy zaoferować szybką i przede wszystkim skuteczną pomoc”. Z możliwości przejścia do trybu home office skorzystało dotychczas ponad 5000 użytkowników z całej Europy. Ze względu na ogromne zainteresowanie firma TIMOCOM udostępnia tę usługę w rozszerzonym zakresie.
Środki, procesy i systemy, którymi dysponuje obecnie branża logistyczna, są wystarczające, by szybko i niezależnie od lokalizacji zawsze znaleźć odpowiednie rozwiązanie, gdy istnieje potrzeba transportu lub zmagazynowania towaru. Również firma TIMOCOM pragnie pomóc w pokonaniu wyzwań spowodowanych obecnym kryzysem. Tim Thiermann dodaje: „Wspólnie jesteśmy w stanie sprostać tej próbie. Jestem pewien, że to się uda, jeśli tylko połączymy nasze siły i optymalnie wykorzystamy dostępne środki”.