W jaki sposób firma spedycyjna Kellershohn usprawnia procesy transportowe dzięki TIMOCOM
Wyzwanie firmy Kellershohn: zbyt wolne procesy transportowe z powodu ręcznego wyszukiwania dokumentów
Firma spedycyjna Kellershohn często stawała przed wyzwaniem długich okresów oczekiwania na istotne dokumenty od klientów i partnerów. Powodowało to znaczne zakłócenia w ich operacjach transportowych. Wciąż musieli o nie dopytywać telefonicznie, faksem lub e-mailem, co kosztowało sporo czasu i nerwów. W niektórych przypadkach zlecenia nie mogły zostać podjęte, ponieważ brakowało wymaganych dokumentów. W coraz bardziej cyfrowym środowisku brak terminowej i kompletnej dokumentacji może również wpłynąć na wizerunek firmy spedycyjnej i zaufanie klientów.
Willi Kellershohn
Zarządca firmy spedycyjnej Kellershohn
Wyzwania
- Przerywane łańcuchy dostaw z powodu brakujących dokumentów
- Częste rozmowy telefoniczne do późnych godzin nocnych, wiele faksów i e-maili
- Wpływ papieru na środowisko
Rezultat
- Wzrost efektywności dzięki cyfrowej realizacji zleceń
- Szybkie tworzenie zleceń transportowych dzięki przygotowanym dokumentom
- Przyjazne środowisku procesy logistyczne dzięki cyfryzacji
Rozwiązanie firmy TIMOCOM: Przejrzysta struktura dokumentów i szybkie przydzielanie zleceń
Firma spedycyjna Kellershohn od 4 lat jest klientem TIMOCOM i jest przekonana do cyfrowego przydzielania zleceń, ponieważ dla przedsiębiorstwa z Lindlar zrównoważony rozwój to niezwykle istotne zagadnienie. Dzięki tej funkcji drukowanie, faksowanie czy przesyłanie e-mailem należy już do przeszłości. Przejrzysta struktura dokumentów sprawia, że zlecenia transportowe mogą być szybciej podejmowane i udostępniane, co znacznie poprawia efektywność procesu oraz zadowolenie klienta. Dla Zarządzającego firmą Willa Kellershohna jest to kolejny powód, aby od teraz współpracować wyłącznie z innymi klientami TIMOCOM. W krótkim filmie opisuje on swoje doświadczenia z TIMOCOM.
O firmie spedycyjnej Kellershohn GmbH & Co. KG
Firma spedycyjna Kellershon GmbH und Co.KG może pochwalić się 130-letnią historią. Obecnie zatrudnia 25 pracowników i posiada 12 własnych pojazdów. Są one używane głównie do krajowego transportu ładunków częściowych i kompletnych. Szeroka międzynarodowa działalność firmy w ponad 28 krajach jest prowadzona za pośrednictwem zewnętrznych przedsiębiorców. Podstawą naszych działań jest nasze własne motto "Logistyka dla ludzi i środowiska". Zrównoważony rozwój odgrywa decydującą rolę dla firmy, która posiada około 8.000 m2 powierzchni magazynowej i logistycznej. Niezależnie od tego, czy chodzi o transport, magazynowanie, pakowanie czy doradztwo, świadome działanie w zakresie ochrony środowiska jest tutaj najwyższym priorytetem i od lat zapewnia znaczne oszczędności wynoszące około 38 000 kg CO2.