TIMOCOM 09.09.2024
2

5 kroków do bezpiecznej współpracy z nowymi partnerami biznesowymi w TIMOCOM Marketplace

Sprawdź, co dodatkowo możesz zrobić, aby podnieść bezpieczeństwo w czasie zawierania umów i zwiększyć ochronę ładunku

Bezpieczeństwo w zawieraniu współpracy z nowymi kontrahentami

Bezpieczeństwo to dla nas priorytet – jako dostawca rozwiązań cyfrowych dla transportu drogowego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić je naszym użytkownikom. Weryfikacja nowych klientów, serwis inkaso, zaawansowane technologie i oprogramowania zabezpieczające to najważniejsze elementy składające się na naszą sieć bezpieczeństwa. Niezwykle istotne jest działanie samych użytkowników, którzy przy naszym wsparciu mogą samodzielnie podnosić poziom bezpieczeństwa w TIMOCOM Marketplace.

Dowiedz się, jak w 5 prostych krokach możesz zwiększyć bezpieczeństwo swoich działań w TIMOCOM Marketplace

Krok 1 – Sprawdź TIMOCOM ID firmy, z którą chcesz nawiązać współpracę

TIMOCOM ID to numer identyfikacyjny klienta, który nadawany jest w momencie dołączenia do TIMOCOM Marketplace. Zanim nawiążesz współpracę, sprawdź, czy TIMOCOM ID i dane firmy podane w zleceniu transportowym są zgodne z danymi udostępnionymi w Profilu Firmy. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, poproś o wysłanie wiadomości e-mail z danej oferty – dzięki temu zyskasz pewność, że nadawca jest autoryzowanym użytkownikiem TIMOCOM Marketplace.

Krok 2 – Przejrzyj dokumenty umieszczone w Profilu Firm

Informacje zawarte w dokumentach umieszczonych w Profilu Firmy użytkownika pozwolą Ci zidentyfikować przyszłego partnera biznesowego. Porównaj je z danymi, które zostały dodane do Profilu Firmy (dane osoby kontaktowej – imię, nazwisko, adres e-mail, telefon itd.).

Krok 3 – Sprawdź ocenę firmy dodaną za pomocą Systemu Ocen

W TIMOCOM Marketplace użytkownicy mogą oceniać partnerów po zakończeniu zlecenia, co pozwala na budowanie reputacji w oparciu o rzeczywiste doświadczenia. Przed wyborem kontrahenta warto mogą zapoznać się z oceną innych klientów, co zmniejsza ryzyko współpracy z niewiarygodnymi podmiotami.

Krok 4 – Skorzystaj z naszej listy kontrolnej i zminimalizuj ryzyko kradzieży ładunku

Nieuczciwi kontrahenci zdarzają się nawet przy zachowaniu najwyższych środków ostrożności. Dlatego we współpracy z SCHUNCK GROUP, oferującą za naszym pośrednictwem możliwość ubezpieczenia ładunku w transporcie, stworzyliśmy listę kontrolną wpierającą w minimalizacji ryzyka kradzieży:

Krok 5 –  Zgłoś nam swoje wątpliwości

W przypadku niepewności, pomimo podjętych działań dodatkowych, co do wybranego kontrahenta, zawsze możesz skierować się do nas z prośbą o dodatkową weryfikację. Warto również przesłać nam e-mailem następujące dokumenty:

✅ Kompletnie wypełniony formularz zlecenia wraz z podaniem powodów wątpliwości.

✅ Kopię uzyskanych dokumentów firmowych partnera biznesowego.

✅ Wydrukowaną przez partnera biznesowego ofertę z TIMOCOM Marketplace.

Niewypłacalny partner biznesowy? Skorzystaj ze wsparcia inkaso i faktoringu

Nieuregulowane na czas faktury to częste zjawisko w branży transportowej. Dzięki Międzynarodowemu Serwisowi Inkaso w TIMOCOM możesz liczyć na wsparcie w pozasądowym odzyskaniu należności. Pracownicy działu prowadzą mediacje w 27 językach, a samo składanie zlecenia odbywa się online. Dodatkowo, w TIMOCOM masz możliwość skorzystania z usługi faktoringu dla transportu i skrócenia długich terminów płatności do minimum.

Więcej na temat bezpieczeństwa w TIMOCOM Marketplace przeczytasz tutaj.

Patrycja Hamielec

Content Specialist

Pop-up image
Chcesz mieć aktualne artykuły z branży TSL w zasięgu ręki?

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco
z wiadomościami ze świata transportu i logistyki!

Do góry