TIMOCOM: Większe bezpieczeństwo dzięki logowaniu przez przeglądarkę przy użyciu zweryfikowanego adresu e-mail
TIMOCOM wzmacnia bezpieczeństwo poprzez wprowadzenie logowania do Marketplace za pomocą przeglądarki przy użyciu osobistego adresu e-mail.
Zweryfikuj osobisty adres email do logowania przez przeglądarkę
W przyszłości TIMOCOM zmieni dostęp do Marketplace ze zwykłej aplikacji desktopowej na logowanie przez przeglądarkę.
Ten krok ma na celu zapewnienie użytkownikom jeszcze większego bezpieczeństwa i elastyczności korzystania z TIMOCOM. Użytkowanie Marketplace stanie się dzięki temu łatwiejsze, bezpieczniejsze i elastyczniejsze.
Weryfikacja nowego adresu e-mail
Po uruchomieniu TIMOCOM Marketplace na ekranie pojawi się okno dialogowe o nazwie „E-mail do logowania”. Znajdziesz w nim informację, że w przyszłości do Marketplace będziesz mógł się łatwo i szybko zalogować przy pomocy adresu e-mail.
- W polu „E-mail do logowania” wpisz swój adres mailowy (np. jan.kowalski@przyklad.pl). Jeśli to możliwe, nie używaj skrzynek zbiorczych.
- Kliknij niebieski przycisk „Wyślij”, aby rozpocząć weryfikację adresu e-mail. Na ekranie zostanie wyświetlony komunikat o powodzeniu o treści: „Twoje dane zostały zapisane”. Zamknij komunikat przyciskiem „Zamknij”.
- Na podany adres e-mail otrzymasz od TIMOCOM wiadomość z linkiem weryfikującym.
- Kiedy klikniesz w ten link, adres zostanie potwierdzony i zapisany w Marketplace na potrzeby przyszłego logowania.
To wszystko. Teraz już jesteś gotowy na zmianę sposobu logowania.
Potwierdzenie istniejącego w TIMOCOM Marketplace adresu e-mail
Po uruchomieniu TIMOCOM Marketplace na ekranie pojawi się okno dialogowe o nazwie „E-mail do logowania”. Znajdziesz w nim informację, że w przyszłości do Marketplace będziesz mógł się łatwo i szybko zalogować przy pomocy adresu e-mail.
- Pole „E-mail do logowania” może zawierać adres e-mail, który był wcześniej zapisany w Marketplace.
- Sprawdź, czy domyślny adres e-mail jest Twoim osobistym adresem, którego chcesz używać do późniejszego logowania przez przeglądarkę. Jeśli adres jest prawidłowy, kliknij niebieski przycisk „Potwierdź”. Na ekranie wyświetli się komunikat o treści: „Twoje dane zostały zapisane”. Zamknij komunikat przyciskiem „Zamknij”. Na tym kończy się przygotowanie do logowania przez przeglądarkę.
- Jeśli ustawiony adres jest nieprawidłowy, wpisz w jego miejsce swój indywidualny e-mail (np. jan.kowalski@przyklad.pl). Jeśli to możliwe, nie używaj skrzynek zbiorczych.
- Kliknij niebieski przycisk „Wyślij”, aby rozpocząć weryfikację adresu e-mail. Na ekranie zostanie wyświetlony komunikat o powodzeniu o treści „Twoje dane zostały zapisane”. Zamknij komunikat przyciskiem „Zamknij”.
- Na podany adres e-mail otrzymasz od TIMOCOM wiadomość z linkiem weryfikującym.
- Kiedy klikniesz w ten link, adres zostanie potwierdzony i zapisany w Marketplace na potrzeby przyszłego logowania.
To wszystko. Teraz już jesteś gotowy na zmianę sposobu logowania.
Ważne: Nie używaj skrzynek zbiorczych, lecz podaj swój indywidualny adres e-mail. Nie zostanie on upubliczniony i będzie służył wyłącznie do tego, by zapewnić Ci bezpieczny indywidualny dostęp do TIMOCOM Marketplace.