16.01.2023

Pytania dotyczące logowania przez przeglądarkę (webloginu)

fallback_Teaser (1)

TIMOCOM oferuje możliwość logowania się do Marketplace przez przeglądarkę (weblogin). Na tej stronie zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące tego tematu.

Co oznacza pojęcie weblogin?

Weblogin oznacza, że możesz korzystać z TIMOCOM Marketplace przez przeglądarkę internetową, niezależnie od lokalizacji. By tego dokonać, kliknij w następujący link i zaloguj się, podając swój adres e-mail oraz hasło: https://my.timocom.com/app/weblogin/ TIMOCOM rekomenduje aktualne wersje następujących przeglądarek: 

• Google Chrome
• Mozilla Firefox 
• Microsoft Edge

W przypadku trudności otrzymasz od TIMOCOM techniczne wsparcie dla tych przeglądarek. Podczas korzystania z innych przeglądarek widok aplikacji w Marketplace może być ograniczony, na przykład przy wyświetlaniu elementów graficznych.


W jaki sposób mogę zalogować się poprzez przeglądarkę (weblogin) do TIMOCOM Marketplace?

Aby się zalogować, wystarczy wejść na stronę https://my.timocom.com/app/weblogin/, a następnie podać swój adres e-mail oraz hasło.


Czy hasło mogę ustalić samodzielnie, czy zostaje mi przydzielone?

W ramach procesu rejestracji otrzymasz e-mail z linkiem do utworzenia hasła. Hasło do logowania poprzez przeglądarkę ustalasz samodzielnie. Jeśli jesteś już klientem TIMOCOM, wejdź w Marketplace w "Ustawienia", a następnie wybierz z listy po lewej stronie zakładkę "Logowanie" i kliknij "Utwórz weblogin". Zostaniesz przekierowany na stronę logowania, na której możesz samodzielnie utworzyć hasło.


Zapomniałem hasła. W jaki sposób mogę je zresetować?

Istnieją dwa sposoby zresetowania hasła:

1. Resetowanie hasła poprzez stronę logowania: kliknij przycisk "Zapomniałeś hasła?", a następnie podaj swój adres e-mail. Otrzymasz wiadomość zawierającą link. Klikając w niego, zresetujesz hasło i będziesz mógł utworzyć nowe.

2. Resetowanie hasła poprzez "Ustawienia" w TIMOCOM Marketplace. Aby to zrobić, przejdź do ustawień, wybierz z menu po lewej stronie "Logowanie", a następnie kliknij "Resetuj hasło". Również w tym przypadku otrzymasz e-mailem link do utworzenia nowego hasła.


Co zrobić w przypadku, gdy zapomnę nazwy użytkownika?

Nazwa użytkownika to indywidualny firmowy adres e-mail. Jeśli go nie pamiętasz, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.


Nie pamiętam hasła ani nazwy użytkownika - co zrobić?

W tej sytuacji skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.


Jak zapobiec logowaniu się do Marketplace przez byłych pracowników?

W przypadku zakończenia współpracy z pracownikiem należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta firmy TIMOCOM w celu zablokowania dostępu do Marketplace.


W jaki sposób mogę zablokować dostęp do TIMOCOM Marketplace?

By zablokować dostęp, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.


Czy na jedno konto może logować się kilku pracowników?

Nie, każdy Użytkownik otrzymuje jeden indywidualny dostęp do Marketplace z adresem e-mail i hasłem. Adres e-mail w profilu użytkownika musi być unikalny, tzn. nie może być przypisany do żadnego innego użytkownika TIMOCOM. Jeśli adres już istnieje w Marketplace, nie można za jego pomocą zarejestrować się ponownie. W przypadku pytań skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta TIMOCOM.


Czy dotychczasowe konta zostaną połączone ze sobą?

Dzięki webloginowi będziesz potrzebować tylko jednego konta, aby logować się na każdym Twoim urządzeniu. Pamiętaj jednak, że w danym momencie możesz być zalogowany tylko na jednym urządzeniu i w jednej przeglądarce. Nie jest już konieczna dodatkowa rejestracja nowych urządzeń.


Czy w dalszym ciągu mogę korzystać z logowania poprzez aplikację desktopową?

Po przejściu na weblogin logowanie poprzez aplikację desktopową nie będzie już możliwe. W przyszłości zalogujesz się wyłącznie poprzez ten link: https://my.timocom.com/app/weblogin/.

W przypadku pytań skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta TIMOCOM.


Przez jaką przeglądarkę mogę się zalogować?

Obecnie rekomendowane są najnowsze wersje następujących przeglądarek: 

• Google Chrome 
• Mozilla Firefox 
• Microsoft Edge

W tych przeglądarkach nowy sposób logowania jest możliwy. Podczas korzystania na innych przeglądarkach widok aplikacji w TIMOCOM Marketplace może być ograniczony, na przykład przy wyświetlaniu elementów graficznych. Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta TIMOCOM.


Czy takie logowanie jest bezpieczne?

Taki sposób logowania jest prosty, elastyczny i bezpieczny. Bezpieczeństwo TIMOCOM Marketplace to dla nas priorytet.


Czy mogę zalogować się jednocześnie na kilku urządzeniach?

Nie. Możesz zalogować się za pomocą dowolnego urządzenia, ale korzystać z Systemu możesz tylko na jednym urządzeniu w tym samym czasie. Istnieje jednak możliwość pracy w kilku oknach/zakładkach jednocześnie.


Czy mogę pracować jednocześnie w kilku zakładkach przeglądarki?

Tak, to nadal jest możliwe.


Jak usunąć aplikację desktopową?

Instrukcja usunięcia dostępu znajduje się tutaj: https://updatepool.timocom.com/pl/news/dezinstalacja-timocom


Co zrobić, gdy nie mam uprawnień do usunięcia aplikacji desktopowej?

Skontaktuj się z działem IT w Twojej firmie lub z administratorem Twojego urządzenia.


Co należy zrobić, gdy podczas usuwania aplikacji desktopowej pojawia się komunikat o błędzie?

Skontaktuj się z działem IT w Twojej firmie lub z administratorem Twojego urządzenia.

Do góry